2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 3. listopadu 2012

Táta na plný úvazek

Takže předně se musím pochlubit: Filípek byl ve třídě spolu se spolužačkou Terezkou první, kdo si směl vybrat pero (roler) a bude psát tedy již perem a nikoliv tužkou, jako ostatní. Je na to náležitě pyšný.

A proč ten titulek?
Pavla ráno odjela do rodného městečka a je teď večer na srazu třídy z gymplu. A já měl tudíž obě děti na starosti celý den.
Což o to, dopoledne tu byla ještě babička, a děti si spokojeně hrály, ale odpoledne jely se mnou na nákup do LIDLu, pak na bazén. Potud ještě dobré. Ale na odchodu z bazénu se to nějak začalo kazit. Nevím proč, ale Filípek prostě přestal poslouchat, dělal vylomeniny, na druhém nákupu v Kauflandu se mi pořád věšel na vozíček a vrážel do všeho možného... Doma pak provokoval sestřičku tak dlouho, až jedno "kočkování" skončilo pádem z gauče. To už má trpělivost přetekla a Filip musel odkráčet do pokoje, převléct se do pyžama a jít spát. Bez Šmoulů (poslední pohádky na Animáčku).
Lenička usnula na gauči u Šmoulů, už jsem ji odstěhoval do postele (na Pavlino místo, bo se v poslední době v noci budí, tak ať ji mám pod kontrolou). A já se do postele odeberu za chvíli...
Akorát jsem z toho jakýsi nespokojený, mrzutý. Nějak to nebyl večer dle představ...

Žádné komentáře:

Okomentovat