2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 29. listopadu 2012

Lenka, Vondra a Karásek

Tak jsem byl další den s Lenískem.
Vařil (Lenička si mamince do telefonu moc pochvalovala omáčku s kostkami vepřového - sama taky včera maso v obchodě vybrala - dnes moc foukalo, tak jsme ani nebyli venku), pral, věšel a skládal prádlo, uklízel, hrál si s Leničkou...
K tomu hrálo sice rádio, ale moc jsem z něj nevnímal, tak jsem teď studoval zprávy z mailového zpravodajství, takže jsem si početl:

Končící ministr Alexandr Vondra (ODS) byl podle prezidenta Václava Klause výrazným ministrem obrany, lepším než byli někteří předchozí. Hlava státu to uvedla na začátku své čtvrteční schůzky s Alexandrem Vondrou, který vládu opustí k 7. prosinci. Jeho rozhodnutí skončit prý Václava Klause překvapilo. Alexandr Vondra prohlásil, že prezidentovi přišel poděkovat za podporu, kterou mu v jeho práci jako vrchní velitel ozbrojených sil poskytoval. Podle Alexandra Vondry byla tématem schůzky například situace v ODS, jejímž byl Václav Klaus dlouhou dobu předsedou. Hovořili také o dění na domácí i evropské politické scéně. Ministr ve středu oznámil, že ve vládě končí. Důvodem je podle něj ztráta důvěry voličů, která se projevila jeho prohrou v říjnových senátních volbách. Vondru však už delší dobu poškozoval případ předražených zakázek pro firmu Promopro z doby českého předsednictví EU.


A k materiálům, co se mi podařilo shromáždit nově ke kauze ZŠ Čejkovická, jsem se zatím nedostal - poslední "spisek" pana Karáska jsem ještě ani nestihl přelouskat, i když už ho mám konečně alespoň i v papírové podobě - jak je venku stále šero, z věčného světla zářivek a displeje notebooku už mne pálí oči stále dříve a dříve, před časem jsem vydržel v pohodě přes půlnoc, stárnu...
:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat