2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 26. června 2013

Ach, Kréta

A je tu další série poznámek z Kréty:
  • Kolem půlnoci, zaplať pánbůh, město utichá, trochu...
  • Postel je správně tvrdá (nemám rád hotely s příliš měkkým matracemi na pokojích), ale jinak nutno říct, že se v tom horku (půlnoc z úterý na středu: 23 stupňů) špatně spí...
  • A tak jsem se ráno probudil už o půl šesté, díky rannímu ruchu z ulic města...
  • A po snídani jsme zase odfrčeli na základnu, do klimatizovaných místností - v nichž se mi zdálo až zima... V místnosti z klimatizace foukající vánek a 21 stupňů, venku je vlhký vzduch a 31!
  • O polední pauze jsem diskutoval s kolegou, co je tu na tříleté misi...
  • Večer jsme chtěli do městské tržnice, ale byla zavřená, a tak jsme skončili v restauraci v přístavu, kde jsme byli v pondělí. Tentokrát jsem ozkoušel souvlaki, ale nutno říct, že gyros byl lepší...
  • A koupil jsem si klobouk z teletiny, a celé rodině pak trička s nažehlenou mapkou Kréty a obrázky z dějin tohoto ostrova - dětem černá, mně a Pavle bílá, už se těším, až je společně oblékneme a budeme se toulat třeba po plážích Turecka...

  • Vstal jsem brzy - a toto je svítání nad poloostrovem Akrotiri...
  • Takhle trochu jako vyprahlá step a roští vypadá to, co se vznosně popisuje jako "olivové háje".
  • Typický vzhled domu - balkóny a okna zakryty nezbytnými markýzami, aby se získala ochrana před pražícím sluncem.

Žádné komentáře:

Okomentovat