2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 14. června 2013

Konec podivného týdne

We are knocked down, yet not destroyed.
Býváme sraženi k zemi, ale ne zničeni.
[2Kor 4,9]

Končí mi "podivný pracovní týden". Týden, kdy jsem měl dokonale rozhozený denní režim, narušený spánek, od středy mne v podstatě stále bolí hlava... Ale žiju :-)
Jen si tak uvědomuji, že už vlastně čtvrtý týden nedělám žádnou tvůrčí práci - od jedné konference k druhé - a mezi úkoly "IT supportu" stíhám jen běžnou administrativu, drobné korekce webu a semo tamo nějaké to nastavení počítače či vyřízení drobného uživatelského požadavku.
Příští týden snad bude jiný... Konečně...

Dopoledne jsem ale díky "odpolední směně" mohl být na zahradě, kde nám firma AZ WOOD instalovala nový domeček, co je jej potřeba - "kadibudku".



Přispěli jsme za každého člena rodiny též zasláním DMS ve tvaru DMS ROZHLAS na telefonní číslo 87777. Jedna DMS stojí 30 Kč, z toho 27 Kč jde na pomoc postiženým povodněmi. Impulzem pro mne byl veřejný příslib, že Vodafone, můj operátor, každou darovanou částku násobí dvěma - tedy sám daruje 27 Kč ze zisku, který má od svých zákazníků :-)
Více o sbírce zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat