2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 4. června 2013

Někdy je to jinak

Někdy jsou věci jinak, než na první pohled vypadají. Jak jsem si nastudoval na odborných serverech a prošel fundovanější texty na internetu, v nedělním příspěvku Velká voda - proč? jsem se hluboce mýlil. Nemáme tolik přehrad, nemáme je ani zdaleka na všech tocích, kde by být musely, ani kdyby byly všechny přehrady prázdné (což není zas tak snadné), nebylo by to dostatečné řešení - řeky a nádrže nejde nechat prázdné, to by v nich zase uhynul všechen život...
A vzhledem k tomu, že postižena není jen ČR, ale i Německo a Rakousko, těžko lze vinit jen české vodohospodáře, rybníkáře atd.

A jak jsem napsal včera, byl jsem na "pustém ostrově", místě s mizerným internetovým připojením, a dokonce bez signálu Vodafonu (takže dopoledne po návratu do Vyškova mobil klinkal a klinkal - jak došly všechny ty čekající SMSky...), ale večer už nálada na Baldovci nebyla ani náhodou mizerná, byť s pauzami stále pršelo a a venku bylo zima... Ale jinak se kolektiv úspěšně tmelil...
A dnes jsem se dopoledne stal "IT podporou" dalšího týmu, další akce, a snažil se mezi ad hoc úkoly pro tým i dopoledne a odpoledne věnovat vyřízení záležitostí, co musely od pondělí počkat. Ale nijak se to moc úspěšně nedařilo...

Žádné komentáře:

Okomentovat