2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 30. června 2013

Krétské ohlédnutí

Takže v sobotu dopoledne jsme si prošli trhy, skládající se ze dvou částí: jedné uličky trhovců se zeleninou, ovocem, medem, rybami... a druhé části, plácku, blešího trhu se zbožím těžko definovatelného původu, ale nejspíš z Číny.
Pak jsem se před pálícím slunkem schoval do hotelu, dal si sprchu - hotelový pokoj ale musí být do dvanácti uvolněn...
Převážnou část odpoledne jsme strávili v La Prima (FCB), protože tady se prostě v tom horku nedá skorem přežít...
Vrátil jsem se zcela vyprahlý nejkratší cestou na hotel a zůstal v klimatizované hale a četl Lovce hlav. Vypil jsem víc než litr chlazené vody a uvědomil si, že jsem dnes doslova "šeredně zanedbal pitný režim". Snad se z toho tělo zase vzpamatuje.
Když došli kolegové a chtěli se jít ještě "cournout" po městě, odmítl jsem. Rozhodl jsem se počkat zde, než pojedeme MHD na letiště.
A tak jsem v 18:10 na překvapivě moderním autobusovém nádraží Chania sedli do autobusku a odjeli na letiště. Pravda, tam to vše bylo poněkud stísněné (zároveň tu bylo víc než deset večerních letů do různých míst Evropy a několik charterových letů...), a navíc se naše letadlo někde "zatoulalo" a v čase odletu 21:45 jsme ještě seděli na Gate3 :-o
Do Vídně jsme nakonec doletěli kousek po půlnoci (CET), do postele jsem tak padl až nad ránem.

A doma? Krom vyprávění, povídání, vybalování, praní, večerního uspávání? Teď už všichni spí, jen já řeším malou potopu v koupelně...

Žádné komentáře:

Okomentovat