2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 28. června 2013

Finále

Pátek byl finálem kurzu, trochu zmatený, trochu nečekaně únavný.
Jak už jsem psal, mazaně se tu z nás snaží vytěžit nápady pro zde chystaný ADL kurz na téma MIO a IED... Zda to skutečně užijí, to nevím. Vše zůstává na zdejším serveru.
Tyto obrázky jsou z webu, nikoliv moje... Oficiálně je totiž ostrovy fotit zakázáno coby vojenskou oblast...

Drobné další postřehy:
  • Z balkónu na základně je vidět na záliv Souda Bay, právě v něm kotví obrovská výletní loď. Když jsme odpoledne odjížděli, loď vyplouvala. A z hotelového pokoje jsem ji pak viděl v dálce na moři.
  • Z domova mi telefonovali a potřebovali poradit ohledně zlobící vodovodní baterie. Jak se to dělalo, když nebyly mobilní telefony? :-)
  • Ale zas díky Internetu vím, že Filípek domů donesl první vysvědčení - jedničky odshora dolů (ale prý už to dávno není v první třídě samozřejmost).
  • Na závěr kurzu Pavel odprezentoval výsledky naší práce (stejně jako devět dalších pracovních skupin), každý jsme dostali pamětní list a zavezli nás zpět do města.
  • Odpoledne jsme zašli na pláž, večer pak na malou procházku městem.

  • Takovýto výhled na Chaniu jsme měli každé ráno z autobusu...
    (lepší fotka se mi nezadařila)
  • Věřte mi, tam někde na obzoru je ta zmíněná ohromná výletní loď, ale fotoaparát ji nezachytil :-)
  • Výhledy z pahorku (věže?) na JZ okraji starého města jsou nádherné...

Žádné komentáře:

Okomentovat