2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 25. června 2013

Další cestovatelské postřehy

Dovolím si další cestovatelské postřehy, psané průběžně formou odrážek:
  • Večerní pláž (včera) a pár temp v moři byly rozhodně příjemným zakončením "dne přesunu", tedy dne, kdy bylo "hlavním úkolem" přesunout se na místo určení - ono na zdejší letiště zas tolik letů z Evropy nelétá...
  • Město večer ožilo, ještě v jedenáct se pro hluk z hlavní městské tepny nedalo spát ani náhodou...
  • Evropana tu poněkud matou nápisy: míchá se tu latinka a řecké písmo - což není ani azbuka, kterou má generace ještě jakž takž pamatuje ze školy; řeckou abecedu sice ze školy z matematiky známe taky, ale většinou si pamatujeme alfa, beta, gama, delta a dost :-)
  • Poprvé jsem si nevzal na cesty knihu - místo toho používám notebook jako čtečku knih a věnuji se románu Joa Nesbøho Lovci hlav - mám ho v pdf formátu, což je takový malý bonus, součást koupě, neb jsme ho pro čtečku kupovali Pavlině kolegyni. Nutno říct, že v knize (překladu) je spousta překlepů a typografických chyb, knihazlin to neohlídala.
  • Stravu jsem dnes trochu šidil: po bohaté hotelové snídani jsem obědval jen frape a jablka, a večeřel jen domácí chléb a parizaki (řecký obyčejný salám, něco mezi naším šunkovým salámem a sekanou, nebo spíš jakýsi náš Junior)...
  • Ráno po hotelové snídani na základnu, večer návrat na hotel o půl šesté - takže jediným významným plusem služební cesty je, že si mohu večer "udělat svůj program" a zajít k moři, dnes ale vanul od moře vítr, takže se moře jevilo studenější než včera...
  • Chtěl jsem kolegovi Ríšovi koupit mixér na frape, ale oproti očekávané ceně do 10 euro jsem zatím našel jen modely za 30 a více - a to neodpovídá požadavku :-o
  • Jenže práce si mne najde všude, pozdě večer jsem řešil FORPSInu a její konektivitu do USA :-(

  • Včerejší západ slunce nad pobřežím...
  • A následný východ měsíce nad nočním městem...
  • A tohle je ten důvod, proč mi to tu připomíná Indii... Kdo nerozumí, napište mi na coney@centrum.cz, osobně vysvětlím :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat