2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 14. září 2013

Je venku, ale...

Tak zub je venku, ale:
  • Včera jsem jel do práce opatrně, vědom si svého nedospání,
  • zubařka mi zub i s kořeny kutala z dásně skoro hodinu,
  • po injekcích jsem byl omámený a strnulou tváří,
  • no a když odezněly injekce, začalo to fest bolet.
Do večera jsem doslova přežil díky asi pěti "růžovým štěstíčkům". A dnes ráno jsem zjistil, že to bolí dál, ústa mírně oteklá, jediné, co mne uklidňuje, jsou antibiotika, která by snad měla zabránit nějakému vážnému zánětu a jde snad skutečně jen o pomalé hojení hodně potrápené dásně.

Ale že jsme měli již koupené lístky, vyrazili jsme před polednem (s krátkým zastavením na Kobližné v KJM) na Kraví horu do hvězdárny, kde se dnes konala jednak akce Festival vědy s RWE, a jednak jsme měli v předprodeji koupené lístky na pohádku z repertoáru hvězdárny Návštěva z vesmíru.
Obé se dětem moc líbilo, a nám ostatně taky.

A večer jsem zase "házel palačinky" :-)
Bolavé dásni navzdory :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat