2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 30. září 2013

Podzim (můj)

Ráno byla pořádná zima. Však taky, když jsem vstával, ještě na jasné obloze zářil srpek měsíce a souhvězdí Orion. A svítalo teprve, když jsem vyjel do práce.
Slunko sice prozářilo den, ale - ale mně se od rána honí hlavou, že si budu muset vážně připustit, že stárnu, že už "to není, co bývalo". Začínám moc rád spát (či se alespoň zakutávat pod peřinu s knihou či sudoku), a pomalinku upouštím z intenzity své aktivity. Spoustu věcí se mi nechce, často se cítím unavený, spoustu věcí odkládám. Tak takhle nenápadně začíná podzim života?
Nebo jsem jen (jak se to učím s dětmi) stále víc a víc vnímavější k věcem kolem sebe, víc a víc nad vším hloubám, víc a víc si připouštím, že některé věci ani náhodou nezměním...
A nebo mne chytá jen obyčejný podzimní splín?


(Obrázek jsem si půjčil z webu yedoo.eu, z článečku Koloběžka jako lék na podzimní splín, co mi vnukl myšlenku... Mno, uvidíme...)

Žádné komentáře:

Okomentovat