2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 17. září 2013

jUpgrade mi odolává

Stále mi odolává aplikace jUpgrade, která mi měla pomoci zmigrovat z Joomla 1.5 na Joomla 2.5 dle detailního návodu (zde), z "miliónpěti" diskuzních fór ale plyne, že na cestě je spousta úskalí v podobě různých niancí v nastavení serveru, databáze, dle některých i prohlížeče, cookies atd.
A prachsprostá finta vzít databáze z instalace 1.5 a naklopit je do instalace 2.5 samozřejmě neprošla, i tento zoufalý pokus (co když je migrace jen marketingová finta, že?) jsem vyzkoušel.
Ale zdá se (když jsem pátral dál), že v originálním návodu v angličtině na docs.joomla.org je ještě pár nápadů, které jsem dosud nezkoušel, příští týden se k tomu tématu vrátím, přece se nevzdám!


Na druhou stranu, leckdo se chlubí, že to zvládne - altfire.ie - ale do Irska asi proto nepojedu :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat