2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 11. září 2013

Joomla 1.5 vs. 2.5 a jUpgrade

Budu dnes stručný, třetí den, zatím ale neúspěšně, pracuji na upgrade webu z verze 1.5 na verzi 2.5, jde mi z toho hlava kolem, věci nefungují, jak by měly, odpoledne se vracím dom utahaný, myšlenky stále víří v hlavě, ale řešení nenalézám.
Program jUpgrade nepracuje jak by měl...
Upgrade přímo na serveru nefungoval. Na "lokále" sice rozběhnu prázdnou novou Joomla 2.5, ale verze 1.5 "dělá psí kusy", nechce se na "lokále" nechat rozjet, ani nově nainstalovat, ale ani nakopírovat...
Nejhorší na tom je, že "dřu jak kůň", "mozkové závity se kroutí", ale někdo dívající se z venčí to může vnímat jen pohrdlivě jako práci zatím bez výsledku :-o
Stále zoufale hledám, co je špatně, zatím jsem neuspěl, jediné, co mne uklidňuje, je existence spousty diskuzních fór, kde se to probírá - zjevně nejsem sám, kdo s tím zápolí...
Snad je problém skryt v tom, že (zase jsem našel další kousek, další nitku, zde a domýšlím...):
  • Joomla! versions 1.5.15 + are compatible with PHP 5.3. Note that the OpenID library is not yet compatible with PHP 5.3.
  • Requirements for Joomla 2.5.x, 1.7.x and 1.6.x - Minimum - PHP 5.2.4 +
Takže zítra najít XAMPP s verzí PHP 5.2.4, aby mohla běžet 1.5.9 i 2.5.4 a zkusit to pod ním celé znovu :-( Ach jo.

Navíc jsem těsně před koncem pracovní doby zjistil, že mám nějakou chybu v křížové databázi přístupů, budu ji muset hned ráno opravit, než naklušu na zubařské křeslo :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat