2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 25. září 2013

Upřesnění a komentáře

Zatím pátrám po upřesnění ke svému pondělnímu příspěvku Den překvapení ve vztahu k dálnici D1: server rozhlas.cz/zelenavlna a jedeme.cz shodně tvrdí, že konec uzavírky bude 5. října, ale včerejší televizní vysílání a server ŘSD uvádí datum 20. listopadu. Kde je pravda, to zatím nevím...

Na můj článek z pátku 30. srpna Primo Fit AG Luxembourg - další šmejdi na scéně mám zajímavou reakci: firma si zcela zjevně ještě nedala pokoj, aktuálně "otravuje" kdesi na mělnicku, a jedna z čtenářek mého blogu se mne na dané téma dotazovala. Pravda, napsal jsem jí "...osobně bych tam nikdy nešel, jednak je to ztráta času, jednak by tam dle některých zpráv mohl člověk i přijít k úrazu. Možná ve společnosti známého - policajta, máte-li tu možnost. Nebo s někým z ČOI nebo tak nějak. Laik by se do takových věcí asi raději sám neměl pouštět... Někdy je to prý dost drsné...", protože to tak vnímám, takže rada "nic moc", ale není nad to říkat si upřímně pravdu, i když "vlastně nic tím neřeším".

Ze včerejší básničky pro Leníska nakonec sešlo, Lenka byla před spaním negativistka, ale nakonec mi usnula stulená v mém náručí...

Jo a s Joomlou jsem o kus dál, napíšu o tom dodatečně, chtělo to několik drobných fíglíků...

Žádné komentáře:

Okomentovat