2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 30. září 2010

Ajťácké vtipy

Za nejlepší považuji ty dva první, ale i ty další nejsou špatné:

Vždy, když dávám večer děti spát, přemýšlím, jestli je mám 'Uložit' anebo 'Uložit jako'.

Lidé se dělí do 10 skupin - ti co rozumí binárnímu kódu, a ti co ne.


Jednoho krásného dne šel po ceste mladý muž, když tu znenadáni na něj začala kvákat žába: "Když mě políbíš, změním se v překrásnou princeznu." Muž k ní došel, zvednul ji a dal si ji do kapsy. Žába promluvila více nahlas: "Jestli mě políbíš, a já se díky tomu změním v překrásnou princeznu, zůstanu s tebou nejméně jeden týden." Muž vyndal žábu z kapsy, usmál se na ni a dal ji zpět. Žába pak začala řvát: "Jestli mě políbíš a já se tak změním v překrásnou princeznu, zůstanu s tebou a budu dělat COKOLIV budeš chtít." Muž znovu vyndal žábu z kapsy, usmál se na ni a vložil ji zpět. Nakonec se žába zeptala: "Co jsi za človeka? Řekla jsem ti, že jsem překrásná princezna, že s tebou zůstanu jeden týden a budu dělat cokoliv si budeš přát. Tak proč mě nechceš políbit?" Muž odpověděl: "Vem to takhle: já jsem softwarový inženýr. Nemám čas na ženskou, ale mluvící žába je hrozně primová věc."

Ptá se syn Billa Gatese: "Tati, chci vyzkoušet sex, co mám dělat?" "No synu, vezmeš si z mé garáže to největší auto, oblečeš si nejlepší oblek, vezmeš dívku do nejdražší restaurace ve městě, po večeři si najmeš v parku kočár s koňmi a vezmeš jí na okruh okolo jezera, cestou koupíš největší kytici květin jakou seženeš a nakonec objednáš v hotelu Plaza prezidentský apartmán a tam se ti dívka podvolí..."
"Ale tati!!! Kde jsou romantické procházky, letmé dotyky, čtení poezie za měsíčního svitu...???"
"Synku, to si vymysleli linuxáci, aby mohli souložit zadarmo..."

Letí chlápek v horkovzdušném balónu, když najednou začne balón prudce klesat. Jenom těsně míjí vršky stromů, když dole zahlédne turistu. Okamžitě se zeptá: "Pane, nevíte, kde jsem?" Turista klidně odpoví: "V horkovdušném balónu." Chlápkoví nahoře to hne žlučí, ale klidně se zeptá: "Hele, nejste náhodou programátor?" Turista odvětí: "Ano, jsem, proč se ptáte?" Chlápek zařve: "No, sice jste mi opověděl správně, ale jinak úplně k ničemu!" A turista kontruje: "A nejste vy náhodou obchodník?" Muž v balónu na to: "Ano, jsem, proč?" A turista: "No, proto, že vy jste v prdeli a svádíte to na mne!"

Webmaster vyplňuje dotazník:
věk: 25
výška: 185
barva oči: #4040FF

Jaký je rozdíl mezi naší vládou a Windows?
Žádný! Všichni doufají, že příští verze bude stabilnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat