2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 20. září 2010

O dětech

Odpoledne po návratu do Brna jsme zašli koupit Leničce nové botičky, hrdě si je nesla z obchodu v krabici domů, už se prý těší, že si je zítra vezme, až bude doprovázet Filípka do školky. Zjišťuji, že mám parádivou dceru, a to jí jsou jen dva roky...
Večer jsem vybíral pro Filípka fotografie do školky na společnou nástěnku, snad se mu budou líbit.
Děti už spí, Leničku jsem uspal během půlhodinky, zase párkrát zaznělo její oblíbené "taťko, kde jseš...", to když jsem se snažil odejít od ne ještě tvrdě spícího tvorečka zachumlaného v peřině... Filípek asi u sebe uspal i maminku...


Nedávno jsem si tu povzdechl nad hloupostí lidiček ve vztahu k užívání internetu, no a nedošel mi dnes zase jeden mailík, co šířil hoax Life is beautiful? Ti lidé jsou nepoučitelní... Všichni se občas "chytneme", i já tu onehdá (no, už to bude skoro rok, ani se mi ten starý příspěvek nechce hledat) veřejně dumal na téma "pangeas" neboli "pangácius", o němž se taky šířil mail s chytře se tvářícím obsahem...

Žádné komentáře:

Okomentovat