2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 15. února 2012

Bezva rodina

Včera jsem před usnutím dumal o naší rodině.
Pravda, Pavla teď usíná kolem deváté večer, krátce po té, co uspíme děti (a já zpravidla odkládám knihu nejpozději o půl jedenácté a usínám taky), neboť ráno musí s dětmi vstát v šest (asi půlhodinu po mně, užívám si toho, že dětem chystám před odchodem čaj a snídani), takže večer se zdá být nějaký krátký (dom se vracíme z práce oba až kolem páté), ale...
...ale jsem rád za to, jak večer u nás funguje. Děti si s námi povídají, čas od osmi do devíti se snažím skoro denně obsadit čtením před usnutím, Filípek klade zvídavé otázky (a já mu je zodpovídám - a mám příjemný pocit z toho, že mu věnuji svou pozornost).
Po té, co se rodina doma sejde večer u televize, probíráme všechno možné a trávíme společné chvilky, jak si myslím, že to má správně být.
Prostě se mi chtělo své pocity zaznamenat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat