2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 11. února 2012

Mně se nechce spinkat...

"Mně se nechce spinkat," povídal mi ještě před pár minutami ten můj filuta Filípek, ale teď už oddechuje pod peřinou...
A já ho půjdu za chvíli následovat, tedy co se činnosti týče, jen do své postýlky...
Nějak se nám ten dnešní den "rozkutálel", každopádně je dobře, že jsme dopoledne místo knihovny zvolili sáňkování na vinohradském kopci, lehký poprašek sněhu a plastové bobo-saně pasovaly dohromady...

Žádné komentáře:

Okomentovat