2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 27. února 2012

Chodící reklama

Tak by se ze mne asi mohla stát "chodící reklama na chlorellu" - byl jsem dnes na roční lékařské prohlídce a dozvěděl se (a trochu to teď budu zlehčovat), že:
  • za poslední rok se mi až zázračně zlepšil stav tuků, cholesterolu a souvisejících parametrů v rozboru krve - takže účinek chlorelly mám nepopiratelně potvrzený lékařem;

  • trochu podivně mi znělo konstatování doktora, že malou bradavičkou, kterou mám na ruce, se netřeba zabývat, prostě je prý natolik malá a třeba časem zmizí;

  • a co se "pavouka na průduškách" týče, prý je to, co popisuji, při současném "aprílovém únoru" celkem normální, ale na druhou stranu - mám se na počátku dubna objednat a pokud to nezmizí, bude se problém řešit.
Tož uvidíme...

Žádné komentáře:

Okomentovat