2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 5. června 2014

CéTéčko

Všechno je jednou poprvé. Poprvé jsem dnes absolvoval CéTéčko.
Všechno z popisovaného souhlasí s články z webu:


Před vyšetřením jsem dostal půl litru jakési tekutiny v kelímku, při vlastním vyšetření pak jakousi látku do žíly, po které jsem cítil teplo v těle a strašně se mi chtělo čůrat.
A odpoledne se mi chtělo strašně spát a usnul jsem cca na dvě hodiny... Ale to bylo spíš tím, že jsem včera ponocoval dlouho do noci!
Každopádně souhrn té dlouhé řady vyšetření se dozvím až 26. června...

Žádné komentáře:

Okomentovat