2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 19. června 2014

Zelený čtvrtek

Já vím, že sousloví "zelený čtvrtek" si běžně spojujeme s velikonočními svátky, ale dnes jej použil kdosi v jídelně - a díval se přitom na můj tác, na němž stál talíř polévky zvané hráškový krém a talíř s těstovinami se špenátovou omáčkou a sýrem... A nějak mi ta poznámka uvízla v hlavě.
Odpoledne jsem vezl kolegovi z práce zapomenutou tašku, a stavoval se - netradičně - pro děti ve škole a školce, bo babička se ještě necítí zcela ve své kůži. To ostatně ani já ne, ale práce nečeká a rodinné povinnosti taky ne.
Pak jsme doma vytáhli kola dětí, zašli jim "ke koníčkovi" dohustit pneu, a děti jezdily. Lenku to relativně brzy přestalo bavit a šla pískovat. Pavla šla s knihou k pískovišti "dozorovat". A pak se ještě přesunuli do Hattricku, bo děti tam měly kamarády.
Prostě krásné odpoledne, jen se cítím utahaný a šel bych z fleku spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat