2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 10. června 2014

Rozsudek jménem republiky

Tak jsem dostal obálku se zeleným pruhem a v ní "Rozsudek jménem republiky".
Ne, za nic odsouzen nejsem - odsouzen je ten "pobuda", co nám vykradl zahradní chatu - a jde na rok do chládku (jak podivná souhra slovíček v současných vedrech).
Jako "zkušený recidivista" se na to, jak jsem si časem domyslel, když jsem uvedenou záležitost probíral s kdekým, vlastně asi těšil.
Už se druhý rok protloukal na svobodě, živil se drobnými krádežemi, bydliště samozřejmě na Husově 5 (tedy bez vlastního bydliště, to je formální adresa pro tyhle típky)...
Nic nezapíral, svou minulostí a současností se před policisty chlubil... Tak co s takovými!


A jinak?
Ve vedru se mi snad i chvílemi "zastavovaly mozkové závity", ale i pracovní den, i třídní schůzky, i neplánovanou návštěvu pneu servisu cestou dom, to vše jsem zvládl. A večer doma byl sice takový "pomalejší", ale přežitelný...

Žádné komentáře:

Okomentovat