2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 8. června 2014

Třicítky jsou tu

Den byl krásný, slunečný, ale dlouhý a vlastně únavný.
Vím, zní to rozporuplně, ale je to tak. Už ráno se teplota pohybovala kolem dvacítky (když jsem "klusal" vyzvednout slíbenou divadelní rekvizitu, a navíc jsem zjistil, že bude nutná její oprava a nevím, jak se s tím popasuji).
Když jsme pak byli na exkurzi ve spalovně SAKO, slunko už notně pálilo. Děti celou exkurzi v pohodě zvládly, svezli jsme se pak i v nejmodernějším popelářském autě, děti si prošly trasu s úkoly... Dozvěděl jsem se mimo jiné, tak trochu ke svému údivu, že odpad typu obal od konzervy jest nejlépe dát v Brně do klasické popelnice - ze strusky totiž vypadne jako spečený kus kovu a putuje do hutí... Bylo to vskutku zajímavé... Pohoda.
Doma jsme si dali lehký oběd (polévka a těstoviny jen tak, s kečupem, Fíša s kakaem, Léňa dokonce jen samotné), a po kávě jsme se přesunuli na zahradu - dnes s relaxačním programem: grilování kukuřice a špekáčků, děti se koupaly v "mušlích", nechali se stříkat hadicí, když jsem zaléval... Na sousedově teploměru bylo něco přes třicet ve stínu!
A večer, horko jest hrozné, dlouze jsme uspávali, sbalil jsem si věci na další den (zase tu řeším "milión pět hromádek" s různými dokumenty, co se mi tu vrší), nestíhám... A tak ten den vidím v jeho závěru jako zdlouhavý a únavný :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat