2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 15. dubna 2012

Je mi vyčítáno

Tento blog má řadu pravidelných čtenářů a řadu čtenářů náhodných. Občas je mi něco vyčítáno, občas mne reakce nechávají chladným, občas mne vedou k zamyšlení.
Dvě reakce mne vedou k veřejné "zpovědi":

Jedním z nejčtenějších článků tohoto blogu je text NOEMUS / RAYPATH z listopadu 2010.
Bohužel, často je nepochopen.
Mnozí neumí číst a rozlišovat můj názor, ale míchají informace ode mne a od jiných - neboť můj názor v článku na blogu lze shrnout tak, že nekritizuji výrobek, ale prodejce, který nemluvil pravdu a nedodržel to, co na počátku slíbil.
Že se pod článkem rozvinula široká diskuze, v níž jsou vyjadřovány jak názory spokojenosti s výrobkem, tak opak, jaksi s původním obsahem článku souvisí jen částečně.
Mne otrávil prodejce svými nepravdami, to pak může být výrobek sebelepší, ale nekoupím si jej. A hlavně - mám již výrobky jiné, levnější, funkční a jsem s nimi spokojen. Snažím se nežít "konzumně" a nekupuji si nové věci, když ty staré ještě dobře slouží.

Další názor, s nímž se ale neumím tak jednoduše srovnat, se dá vyjádřit citací: "...zkus třeba napsat o tom, ze brněnský hokejový tým Kometa Brno je ve finále play-off extraligy ledního hokeje. Pokud si OPĚT MYLNĚ myslíš, že tato sportovní záležitost se týká jen pár ..., tak 7 200 lidi pravidelně v brněnské Kajot Aréně, neboli bývalé hale Rondo, 9 000 lidí na Náměstí svobody v pondělí, 12 000 lidi včera a 11 000 lidí dneska snad mluví za vše :-)
Tak pokud nejseš jak naši slavní politici, kteří taky uveřejňují jen to, co oni sami chcou, a co nechcou, tak neuveřejňují, tak by ses o tom mohl zmínit :-)"
(Názor mi došel včera, tedy citovaná slova včera a dnes je třeba patřičně posunout do minulosti.)
Ja se s tím vypořádat?
Jednak, samozřejmě že vím, že tímto tématem žije část lidí tak, že i "vypnou" starosti o rodinu (převážně chlapi, co doma moc nepomáhají, v této době nepomáhají prostě vůbec), nepodávají v práci adekvátní výkon, neboť tlachají o hokeji, stojí před pokladnou s předprodejem celou noc, aby pak byla uspokojena necelá padesátka čekajících a ostatní ostrouhají (a jedna slečna-vysokoškolačka pro rozhlasovou reportérku i tvrdila, že hned od pokladny jde na zkoušku - jak asi ta zkouška mohla vypadat).
Jednak, nemyslím si, že je něco špatného na tom, že někdo fandí v aréně, někdo fandí na svoboďáku. Ale na druhou stranu - to, že je takových hodně, přece není důvod, abych se k tomu "sportovnímu šílenství fandění" musel přidávat. Neodsuzuji fanoušky, krom některých (co vyřvávali v sobotu nad ránem na sídlišti).
Ale hold řeším zcela jiné záležitosti, jak ukazují odkazy typu: Filípkovi se totiž hodně bolestivě prořezávají šestky a v noci špatně spí...
...a to, že se budou hrát minimálně 2 další zápasy (pokud v obou vyhraje jeden a tentýž a získá tak čtvrté vítězství), mne hold nechává ledově chladným!

Žádné komentáře:

Okomentovat