2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 19. dubna 2012

Nebudu chodit II.

Včera jsem tvrdil, že dnes nebudu chodit - není to pravda, chodím.
Pravda, bolí mne šlapky nohou, levé lýtko a pravé koleno, což jsou vše následky včerejšího pochodu, ale co je horší, od rána mne bolela hlava jak střep (teda po obědě už to nebylo tak zlé), a trochu škrábalo v krku. Snad na mne včera večer v MHD někdo něco prsknul a oslabené a unavené tělo se nechalo napadnout... Nevím. Každopádně jsem odpoledne hodně váhal, zda s ohledem na krk jet plavat, když bolavé nohy "vodní relax" požadovaly...
Ale prolévám se čajem a doufám, že je to jen "zhoupnutí"...
Každopádně, nemocen být nechci, sice se v sobotu nechytám ani do Prahy ani do Břeclavi (tak mi tu otázku položil jeden kolega, vím moc dobře, co tím myslel), ale na pouť Sv. Jiří a oslavu narozenin neteře, takže nechci žádné marodění...
A kam se chystáte vy? Do Prahy nebo do Břeclavi?

Žádné komentáře:

Okomentovat