2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 30. dubna 2012

Stát nemá rád lidi

Stát nemá rád své občany, byť ho tito živí svými daněmi.
Alespoň dnes mám tento pocit velmi silně, neb jsem byl s dětmi vyřídit pro ně pasy. A na Husově byly samozřejmě davy naštvaných rodičů, čekajících ve frontě... (Nás to naštěstí nepostihlo, byli jsme objednaní přes Internet, ale sic.) Proč už nestačí, že mám obě děti zapsané ve svém pasu, to mi nikdo nevysvětlil.
Jediné, co jsem se dozvěděl, je to, že mi vznikla povinnost dětem pas pořídit, a to dokonce i na cesty po EU - viz info zde.
Prý jsme svobodnější :-o A tak nás stát a celá EU zase šněruje... Zase se vrátíme na chaty a chalupy?

Žádné komentáře:

Okomentovat