2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 6. ledna 2015

Doma to trochu vřelo

Doma to dnes trochu vřelo.
V práci celkem klid, provedl jsem pár oprav na webu, a pak se věnoval úklidu našeho "ajťáckého kutlochu", za jehož stav jsem dostal v pátek sice slušně podaný, ale přece jen "sprdung".
Ale pak to odpoledne doma: já dělal úkoly s Filipem, toho si umím jakž takž spacifikovat a celkem nám to šlo, ale Léňa protestovala a stávkovala, hlavně při psaní, Až na ni Pavla začala lehce nepříčetně dost výrazně zvyšovat hlas a zase byl i pláč...
Což o to, nakonec jsme to nějak dali, ale kdyby měl takhle probíhat zítřejší podvečer, nedovedu si dost dobře představit, že pak pojedeme na divadelní trénink... Však jsem taky šéfové volal, že kdyby to takhle nějak bylo náhodou i zítra, že hold dojde SMSkou omluvenka... Rodina je přednější než divadlo!


PS: A konečně jsem na Tři krále rozeslal PFko...
PS2: Mé druhé číslo na mobil brzy přestane platit, budu měnit SIM kartu, nové číslo místo 601580404 bude 724692749, termín změny ještě upřesním...

Žádné komentáře:

Okomentovat