2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 5. ledna 2015

Znovu nechci

To co dnes, to rozhodně znovu zažít nechci.
Včera jsem nemohl usnout, pak se probudil krátce po půlnoci, vzal jsem si nerozumně další sedativa, pak mi bylo v práci zle, tlak mi "vylétl na 190/95", takže mne doktor nakonec i poslal na internu do vyškovské nemocnice - pravda, tam jsem konečně narazil na velmi chytrou a komunikativní paní doktorku (MUDr. Hana Válková - smekám!), vše mi vysvětlila, popsala, rozebrala to se mnou...
Takže teď tu ležím na posteli, poslouchám rádio Čas (což obvykle nedělám), popíjím heřmánkový čaj, když do půlnoci nad knihou neusnu, vezmu si doporučený neurol a budu spoléhat na to, že zítra už bude lépe - nemusím řídit, do práce se jen povezu, pojedu na lačno, a jen co dokončí svou práci "servisák" na mém pracovním notebooku (má přijet na osmou), půjdu požádat svého doktora o odběry na jaterní testy, jak mi je internistka doporučila (maximálně mi řekne, že jdu pozdě, a udělá je o den později).

Žádné komentáře:

Okomentovat