2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 20. ledna 2015

Otráven závěrem dne

Jsem totálně otráven závěrem dne...
Proč?
Protože Pavla byla s kamarádkami v divadle, tentokrát neslíbila žádný termín návratu, ale slíbila, že se hned po představení ozve, abych věděl, kdy dorazí domů. Ale neozvala se...
A když přišla domů, tvrdila, že se mi snažila dovolat, ale já byl nedostupný. Pravda je ale opačná - její mobil se odhlásil od sítě, když byly děvčata před představením kdesi v kavárně a už se znovu nepřipojil.
A když mi zkoušela volat, mlčel, žádný tón, žádná hláška o nedostupnosti mého mobilu - ale Pavla jako obvykle jen dodává: "Já myslela, že..."
A to jí ani nepřišlo na mysl, že to nějak může souviset s faktem, že když jsem jí před představením sháněl, říkal jsem jí, že její telefon nefunguje, a proto že volám na mobil kamarádky...
Prostě zase jednou předvedla, že je "hloupým uživatelem chytrého telefonu". Když jsem jí vysvětloval, že pro ni je chytrý "dotykáč" nesmysl, s kterým si nebude rozumět, nedala si poradit. Chtěla módní mobil - a dodnes se ho nenaučila používat...

Žádné komentáře:

Okomentovat