2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 22. ledna 2015

Jsem zmrzlý

Zase se od rána cítím nějaký zmrzlý, v kanceláři jsem seděl ve svetru...
Prostě jsou sice 4-5°C nad nulou (ale "feels like 0-2°C, jak jsem si stihl v průběhu celého dne všímat) a mně se prostě všude zdá zima...
Navíc, když jsem dojel do práce, praštil mne do nosu jakýsi smrad, kolegové tvrdili, že je to "vyškovská smogová poklička".
Ale něco pozitivního bych měl, Filipovi se sice asi vybil mobil, takže se s ním nelze spojit, ale na webu školy se objevil článeček o lyžařském výcviku i s fotografií...


Andílci na horách
Co se zdálo nemyslitelným, tento rok se splnilo. Neboť kde je vůle, je i cesta a někdy se i ta největší bolest musí překonat. Před námi se nyní začíná odvíjet nový příběh, příběh lyžařského výcvikového kurzu pro první stupeň. I přes drobné bolístky a zatlačené slzy číší z dětských úsměvů radost z pohybu na čerstvém vzduchu a z nově nabytých dovedností. Ačkoliv jsme dnes ukrojili teprve druhý den lyžování, bezpečně můžeme prohlásit, že se z nás stali lyžaři.
Zdravíme rodiče a vzpomínáme s láskou.
Vaši andílci
A my rodiče děkujeme a těšíme se na zítřejší návrat...

Žádné komentáře:

Okomentovat