2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 11. ledna 2015

Pyžamový den

Dnes jsem si udělal pyžamový den.
Dopoledne jsem vařil a uklízel a hrál si na PC, to vše v pyžamu. Pavla byla s dětmi zatím v Radosti na pohádce O nezbedné kometě.


Odpoledne jsem otevřel stříhací středisko - zastřihl Lence ofinu, vyrobil Filípkovi na hlavě jemného ježečka, a pak ostříhal sebe. Fíška jsem hned po stříhání osprchoval, stejně tak i sebe - a oblékl jsem si noční košili (dalšími doplňky byly ponožky a tepláky), takže jsem byl vskutku vlastně celý den v pyžamu.
A než jsme šli uspávat děti, vzpomněl jsem si, že na balkóně jsou poslední tři patizóny - a jestliže nemají skončit na kompostu jako jejich spousta bratříčků, je třeba je konečně nakrájet na kostky a uložit v krabičkách do mražáku, půjdou pak pod maso či do jiného pokrmu...
A víkend je fuč :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat