2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 24. ledna 2015

Ospalá sobota

V noci z pátku na sobotu jsem špatně spal, a tak mi dnešní den připadal takový jakýsi ospalý.
Ale udržel jsem se alespoň trochu činorodý celý den.
Dopoledne připravil k obědu pečené kuře, zelí, bramborový knedlík (ten byl koupený a jen jsem jej ohříval) a kuřecí vývar se zeleninou.
Odpoledne jsem trochu uklízel, věšel vyprané prádlo, večer pak vařil maso už na zítřejší oběd.
Lenka si hrála s LEGO Friends, Filip si střídavě hrál na počítači a dopisoval pracovní sešity, aby uměl vše, co zameškal za týden na lyžařském výcviku (kde byly děti z prvního stupně napříč třídami, dle "zájmu dětí a peněženky rodičů").
A četl. Z knížky Anny Bauerové "Císař gladiátorů" mi zbývá posledních deset stránek, musel jsem knihu na chvíli odložit, bo jsem uspával Leničku čtením pohádky ze špalíčku...

Žádné komentáře:

Okomentovat