2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 9. ledna 2015

Sněžný drak

Po pracovním týdnu, kdy jsem chvílemi nevěděl z které do které, jsme si teď večer udělali po dlouhé době "pelíškovou pohodu".
Tedy roztáhli v obýváku gauč na verzi dvojlůžko a společně se dívali všici čtyři na pohádku Sněžný drak.
Když tu pohádku dávali v "telce" 25.12.2013, pamatuji si (a můj blog to dosvědčuje), že mi bylo zle od žaludku, takže jsem si pohádku zas tak moc nepamatoval. A mimochodem jsem zámek opět tipnul na Lysice, abych se následně na webu filmová místa dočetl, že jsou to Valtice...
Teď už Pavla uspává děti, nejspíš už všichni společně spí, takže si pro ni za chvíli dojdu a pošupajdíme do naší vlastní ložnice spinkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat