2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 10. ledna 2015

Malinké jaro

Tak nám pro dnešek zavládlo "malinké jaro", ještě teď večer je na balkóně 12°C.
Takže jsem ráno jen navařil hrnec rajské polévky a všici společně jsme vyrazili do města - Filípkovi jsme koupili nové tenisky na tělocvik a pak strávili víc než hodinu v "království knih", tedy v ústřední knihovně KJM na Kobližné. Domů jsme si odnášeli každý minimálně tři knížky...
Pochutnali jsme si na polévce a těstovinách s omáčkou (ohřátou v krabičkách, vytažených včera z mražáku), odpoledne jsem s Leničkou vyměnil v autě její autosedačku, také ona už bude mít jen podsedáček, a připevnil pro ni zezadu na sedadlo spolujezdce spolujezdce kapsář - v některých věcech a přáních je Lenísek stále ještě "malinkou holčičkou".
Pak jsem pro změnu s Filípkem sestavoval poslední novou židli z toho velkého povánočního nákupu v IKEA, co jsem jej sotva zmínil v příspěvku z 29/12/2014.
V obou případech Pavla mezitím vždy s druhým potomkem uklízela v jeho dětském pokoji - Leniččiny snahy o úklid svého pokoje samostatně dopadají tak, že nadělá ve věcech lehce zmatek a pomíchá je, navíc pak přejde bezpečně ve hru a ledacos znovu roztahá; no a Filípka nutno k úklidu prostě nutit, spousta věcí mu je fuk...
Večer pak Lenka usnula na gauči při sledování Zázraků přírody, Filípka Pavla teď uspává, já mám na zítra nachystány suroviny na oběd...
Vlastně to nebyl špatný den - až na celou řadu nervózních mini-scén založených zejména na Pavlině nedůslednosti ve výchově dětí...

Žádné komentáře:

Okomentovat