2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 29. ledna 2015

Padla únava

Po sedmé večer na mne padla šílená únava. Zalezl jsem pod peřinu, četl si Velinského, ale nezabral...
Ráno jsem byl "vykoukaný" hned po příjezdu do práce, cestou sněžilo, potkali jsme celkem tři "havárky", první hned u spalovny, VWčko "sedělo" na středových svodidlech, na D1 do Vyškova pak dva "auťáky ve škarpě", u prvního už byli "cajti".
A po pracovním dni jsem jel domů dost utahaný, snad za to mohlo i to, že jsem se nechal hned po ránu "ukecat" ke sportování - floorball - které skončilo odřeným kolenem a roztrženými tepláky, ale chytlo mne to! Příště půjdu zase.
Dětem jsem k večeři za vysvědčení (jedničky od shora dolů) nasmažil jejich oblíbené palačinky...
A pak se mi začalo chtít spát...

Žádné komentáře:

Okomentovat