2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 2. ledna 2010

Filípek se malinko ztratil

Bylo to včera nakonec trochu jinak. Lenička ležela v mém náručí, seděl jsem u počítače, z filmu Kdopak by se vlka bál jsem neviděl skoro nic a Leničku jsem ještě neuspal. Pak usnula na gauči za mými zády, když jsem ji tam vyrobil takový malý pelíšek, a ještě jsem následně uspával Filípka čtením příběhu o Kožešince.
Po konzultaci s Pavlou jsem nakonec svou úvahu k projevu pana prezidenta dal do neveřejné sekce svého blogu, případnému zájemci z řad kamarádů a přátel ji zašlu mailem.

Dnes jsme byli na návštěvě u babičky, děti si tam pěkně docupitaly, přesto odpoledne nespaly, pak jsem se s nimi odpoledne vrátil dom (Pavla se dom vrátila hned po obědě, já odpoledne pomáhal Jarkovi s přípravou na pondělní zkoušku). Cestou na zastávku autobusu mi Filípek na chvíli pěkně zamotal hlavu, řekl, že běží napřed na zastávku, ale když jsme tam s Leničkou pomalu došli, Fifi nikde. Bafnul jsem Leni do náruče, běžel s ní na zastávku trolejbusu, zda to Filípek nepopletl a nešel tam. A nakonec jsem ho našel u paneláku, že prý si prohlíží, jak jsou domy barevné...
Teď smažím rodině k večeři sekanou, děti, jak nespaly, jsou trochu plakánci, snad se je večer podaří brzy uspat.

Žádné komentáře:

Okomentovat