2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 1. ledna 2010

Ohňostroj, který jsme neviděli

Jak jsem zmínil v ranním nástinu dnešního dne, odpoledne jsem jel na hvězdárnu na Kraví horu s dětmi a babičkou... Cestou v trolejbusu jsem s Filípkem posluchal ze sluchátek z rádia novoroční projev prezidenta republiky (pokouším se zformulovat vlastní komentář k jeho projevu,ale potřebuji na to víc času; stejně vím, že polemika s člověkem formátu Václava Klause je hodně obtížný cíl).
Na hvězdárně byl Fifi zcela zaujat pořadem, který se skládal z představení brněnské hvězdárny, pohádky "Hledá se Polárka" a povídání o Betlémské hvězdě, Lenička též vydržela v sále cca 20 minut.
Navečer jsme se šli celá rodina podívat na ohňostroj nad Brnem, ale neviděli jsme vůbec nic, je tak hustá mlha, že i celá brněnská kotlina se z výhledu na Pálavském náměstí jevila jako jedno temné údolí bez světélka. A tak si jen děcka s úžasem v očích zaběhaly ve tmě s prskavkami a vrátili jsem se dom.
Teď večer jsem se chtěl dívat na Kdopak by se vlka bál, ale uspával jsem Leničku a tak jsem z toho filmu zaznamenal spíš motiv a styl zpracování...

Žádné komentáře:

Okomentovat