2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 9. ledna 2010

Prší, taje, namrzá...

Prší, sníh taje, vše pak zase namrzá... Dokud se na to člověk dívá z okna, je to v pohodě, ale na silnicích to nebyl dnes žádný med, jak o tom svědčily zprávy v televizi...
Doma jsem dopoledne věnoval čas svému oblíbenému odpočinku, vaření oběda, všichni si pochvalovali fazolovou polévku a kuřecí roládu s pečenými bramborami. Po obědě všici usnuli, tedy zase krom mne, já se pustil do úklidu pracovny. Ještě tu mám stále spoustu nevybalených tašek a krabic (po stěhování), sice jsem s tím významně "pohnul", ale práce se ani zdaleka nechýlí ke konci. Ale optomisticky si dnes mohu říct, že jsem cca v polovině. A v podvečer jsme měli milou návštěvu, sousedy, kteří mají taktéž dvě děti odpovídající věkem těm našim, takže jsme si povídali... A pak najednou bylo po večerníčku a bylo třeba se rozloučit a vrhnout se do "víru večerních rodinných povinností"!
A venku stále do tajícího sněhu prší...

Žádné komentáře:

Okomentovat