2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 26. ledna 2010

Život v Praze 2.

"Kde soudruzi z NDR udělali chybu?" Jistě tu hlážku z filmu Pelíšky znáte. No a přesně tuto hlášku jsem si ráno připomněl, když jsem vyndal ráno z kávy zdeformovanou plastovou lžičku. Ale už mám jinou :-)
Celý den mi v uších zvonila angličtina, teď poslouchám rádio (česky - Radiožurnál) na počítači, vyřizuji si své maily.
Hned po jednání jsme na ubytovně zpracovali zápis - prezentaci z dnešního jednání a upravili plán kurzu dle výstupů z dnešního jednání, teď ještě musím s kolegou zpracovat písemný záznam jednání. Kolega obdivoval, že se mi jej podařilo částečně psát hned na jednání - že jsem hned zachycoval myšlenky vyslovené do psané podoby přímo v angličtině. To jsem se naučil na "stanagu", nepřekládat do češtiny, rovnou poslouchat, myslet a následně anglicky psát.
Předpokládám, že když píšu takto naprosto obecně, bez jmen, bez zmínky o konkrétním tématu jednání atd., nikdo mne snad nemůže říct, že vyzrazuji cokoliv na veřejnost. Však proto to tak píšu, abych nikomu neublížil, nikoho neohrozil, nikdo si nemůže stěžovat. Doufám. Myslím na to při psaní těchto řádků...

Žádné komentáře:

Okomentovat