2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 15. ledna 2010

Pocit totální únavy

Včera jsem začal svůj text větou: "Občas jsem tak unaven starostmi všedního dne, že se mi ani nechce nic na blog psát. Tak se, pravidelní čtenáři, na mne nehněvejte..." Ale pak jsem se rozepsal.
Dnes se však cítím od rána totálně unavený, takže se mi nechce skutečně vůbec nic psát. Nechce se mi nic. Ani se zabývat odkazy, které jsem obdržel či našel. Ale zapsáním sem na BLOG nebudou zapomenuty: neteř mi kdysi poslala odkaz na hry do mobilu, ale stejně nedošlo k tomu, že bych od tama něco stahoval (pokud mne paměť neklame). A že jsme se v úterý s dětmi dívali na (zatím jen prvních 44 minut) film Avatar, našel jsem si na wikipedii (stejně je Wikipedia bezva věc!) vysvětlení pojmu Avatar (ne že bych jisté vysvětlení tohoto pojmu neznal) a text o filmu samotném.

Žádné komentáře:

Okomentovat