2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 5. ledna 2010

Neznámému čtenáři blogu

Dnes se nás cestou do práce poněkud mačkalo v kolegově Fabii celkem 5, takže jsme byli na zadním sedadle 3 trochu jako sardinky, tož jsme se dohodli, že zítra vezmu své auto (Octavie II.) já, je poněkud větší a bude se nám v ní tudíž cestovat pohodlněji. I když tak nízkou spotřebu a tedy výslednou cenu jako kolega s nafťákem nedocílím.
Vzhledem k tomu, že se v noci zatáhlo, bylo ráno jen -3 C, ale i tak se mi zdála vlezlá zima.
V rámci mailové komunikace jsem dnes dostal i na jeden mail tuto odpověď místo poděkování: "No paráda - na tebe je fakt spoleh, ale úplně ve všem!!!" Proč ale ten názor nesdílí každý a někteří lidé kolem mne jen hledají cesty jak druhému ublížit, zesměšnit ho a tak podobně? (To není reakce, naštěstí, na nějakou konkrétní událost dnešního dne, jen vyjádření smutku nad částí světa...)
Večer doma s dětmi zase perfektní, Filípek se dnes nechal uspávat ode mne, Pavla tedy uspávala Leničku. A Filípek mi vyprávěl, pak já jemu... A málem jsem u něj usnul.

Kdosi mi včera večer "protrasoval" celý blog, asi kdosi z přátel z Ostravy (připojen WiFinou v síti FIFEJDY-NET, jen je mi divné, že dotyčný byl i na neveřejné části, a od tama se mi po rozeslaných pozvánkách na blog nikdo nezaregistroval ?:-o Že by hacker? Nebo není systém Google spolehlivý? To se mi nějak nezdá...), ale zase se bohužel nekonal žádný mail, aby byla komunikace prostřednictvím blogu obousměrná a ne jen jednosměrná. To mne trochu mrzí...

Žádné komentáře:

Okomentovat