2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 21. ledna 2010

Marek Eben

Na úvod jeden citát od Marka Ebena (prý je to od něj, jak mi došlo mailem, tak "prodávám"):

A teď jen malá osobní poznámka k dnešnímu dni, vzpomínka na ráno:
"Dobré dopoledne", pozdravil mne kolega hned ráno ve Vyškově. "Jak dopoledne, dobré ráno!" odpovídám já. "Ráno? Tak to jsi dnes neřídil auto, že?" kontruje kolega. "Ne, já se vezl," odpovídám. Jak to správně odhadl. A jak si to pochvaluju, že jsem nemusel řídit, bo jsem se od rána po celý den cítil unavený a spací. Ostatně, už jsem to tu rozebíral, zimní nálady...
Teď jsem uložil ke spánku Filípka a půjdu se zavrtat do své postýlky!

Žádné komentáře:

Okomentovat