2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 11. února 2010

Otcové, spojte se!

Nadpis dnešního zamyšlení mne napadl, neboť v mém okolí opět přibyli na svět dva drobečkové, Kuba a Šárka. A tudíž se další dva "kluci" mohou hrdě nazývat slovem "otec". Další člověk se mnou bude sdílet nádherné tajemsví pocitu "být tátou". Tak to alespoň vnímám já!
To byla první myšlenka dnešního dne, ta druhá je boj s byrokracií. Boj s byrokracií a jejími nesmyslnými požadavky provází snad každý den mého života. A asi se toho v této zemi nelze nijak zbavit. Je to všudypřítomné.
A třetí téma dne? Nic není tak zlé, jak se zdá. Manželka dnes zjistila, že pomeranče, které jsem minulý týden dětem koupil, dala do skříně k bramborám, místo aby je dala do ledničky do spodního šuplíčku. A pomeranče rozkvetly zelenou plísní. Pavla z toho byla celá špatná... A tak jsem jí vysvětlil, že to má pustit z hlavy, jsou monohem vážnější témata, třeba velmi vážný úraz kolegova syna... Co je v tomto světle síťka plná zkažených pomerančů? Banalita, nad kterou se nemá smysl pozastavovat...
Vím, je to sice poněkud nekonzistentní soupis mých hlavních témat dnešního dne, ale to se tak občas stává: chci vám to sdělit, "milí čtenářové", a na klíně mám už skoro spící Leničku. To pak básnické "střevo" nemusí správně fungovat.
Poznámka na okraj:
Zase jsem dnes ve Vyškově vyslechl pár podivných názorů (jen tak prohozených v nezávazné debatě), které mne ujistili o tom, že ne já, ale jiní by měli být označeni za extrémisty. Jenže chápu, že problém je v tom, že já své názory píšu sem (a když někdo chce, za extrémistické je prostě označí), kdežto ty myšlenky, které jsem dnes vyslechl, a některé lze nejlépe označit výrazem "ubohé", nejsou nikde publikovány...

Doporučený link:
stáhněte si a nainstalujte nový Avast 5.0.

Žádné komentáře:

Okomentovat