2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 21. února 2010

Rodina, divadlo, práce...

Včera si mne na procházce Lenička jako správná ženská dovedla do Alberta a vybrala si čokoládové křupky. A pak si je hrdě nesla domů!
V týdnu jsem po kouskách po večerech upravoval webovky divadla a blogové stránky divadla, aby byl dobře viditelný odkaz na přehled nejbližších vystoupení. Ale nevděk světem vládne, místo aby se ti, kdož chtějí, přihlásili k odběru novinek např. přes svůj účet na Google, začla mi kolegyňka vysvětlovat, jak je nezbytné, aby ten odkaz chodil při aktualizaci všem na mail (když mail stejně čtou jednou za čas a stejně tak by si mohli na plochu vyrobit odkaz na jeden článek z blogu). Byl jsem z toho dost rozladěný - já s radostí stíhám spoustu věcí, i když jsem byl v tomto týdnu 3krát v práci od šesti do šesti! A někoho obtěžuje si dvakrát kliknout a přečíst seznam akcí, "nedostal ho rovnou do mailu". Tož to pro "shnilé" budu muset naprogramovat či jinak nastavit.
Pavla šla s Leničkou k babi do bytu, pozalívat kytičky a uklidit, já s Filípkem chystáme Leničce překvapení, má totiž dnes svátek! K obědu chystám hranolky a vepřové se zeleninou ve smetanové omáčce, doufal jsem, že Filípkovi udělám radost rajskou polévkou, ale zatím tvrdí, že polévku vůbec nechce :-(
Občas je ten týdenní koloběh poněkud únavný, ale s rodinou se mi zdá závěr týdne bezvadný vždy! Děcka jsou bezva! Milujte se a možte se! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat