2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 15. června 2011

Hlavní téma: stávka

Dopoledne jsem měl vypnutý mobil, bo jsem byl v prostoru, kde není kvalitní signál a případnému volajícímu bych nerozumněl (a stejně jsem měl v uších špunty, v ruce střídavě pistoli a samopal, a od kulometu mne dosud bolí rameno...) - prostě jsem byl na střelbách.
No a když jsem mobil zase zapnul, vyhrnuly se na mne SMSky a maily, jejichž téma bylo společné či odvozené od jediného - stávka. Odpoledne jsem pak po vyhodnocení všech dostupných informací zavolal šéfové divadla a následně vyhlásil zrušení zítřejšího představení. Pokud by snad i všici (herci i diváci) na místo dorazili, neměli by čím jet domů. Zítra po 19. hodině Brno "umře".

A teď marně hledám v omezeném výhledu na nebe "zatmělý Měsíc".

Žádné komentáře:

Okomentovat