2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 13. června 2011

Zubařka ve Vyškově

Vzhledem k tomu, že "naše zubařka" ve Vyškově je delší dobu mimo a propadl mi už druhý objednaný termín, ale hlavně proto, že mi vypadla provizorní plomba, musel jsem dnes navštívit zubařku "dole ve městě".
Trochu jsem se bál - zubaře se bojím vždy, a navíc jsem musel k někomu cizímu - ale paní doktorka Kalousová je milá dáma, odvrtala zbytky provizorní plomby, nainstalovala novou, vše bezbolestně. Jen jsem "o 90Kč lehčí", neb když jdete navštívit zubaře, u kterého nejste registrovaní (byť je to domluvený záskok), platíte jako na pohotovosti ;-o

Žádné komentáře:

Okomentovat