2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 12. června 2011

Migréna? Stáří? Změna počasí?

Změnilo se počasí, ochladilo se, nepletu-li se, došlo k poklesu tlaku. A mne celý den doprovázela bolest hlavy. Při všem. Při odvápňování žehličky, které jsem neprováděl už ani nepamatuju (a taky jsem si musel na pomoc vzít ocet, ač žehlička má systém SELF-CLEAN), při odpoledním "výjezdu" na Strnadovu a na nákup do LIDLu, když jsem si večer chvíli hrál s dětmi, když jsem četl Filípkovi na dobrou noc...
A tak přemýšlím, zda jsou ti trpaslíčci v hlavě jen dílem změny počasí, na níž prostě s rostoucím věkem organismus reaguje, nebo jsou to ony pověstné migrény (dosud jsem na to netrpěl), nebo se o mne pokouší nějaká choroba...
Netuším...

PS: Včera večer jsem dal dohromady staré zápisky o divadelním turné po Indii, bylo to milé vzpomínání...

Žádné komentáře:

Okomentovat