2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 15. prosince 2010

Filípek si dnes hrál na maroda

Filípek se včera vrátil ze školky jaksi hicující, večer usnul jak "mrtvolka", to už jsem ostatně psal, a tak jsme si ho dnes nechali doma a od rána jsem s ním hrál hru "na maroda", ležel u pohádky pod dekou, vybarvoval jsem si s ním v postýlce omalovánky, po obědě jsme svorně usnuli...
Teď už se zdá být celkem v pohodě, i když ze spaní dost chrápe, jak se mu postupně uvolňuje rýma z čelních dutin. Nějak se mu tam na chvíli cosi usadilo... Ale snad jsme to čajovou léčbou zahnali.
No a tím, že dnes byly obě děti doma, maminka dopoledne vyřizovala nákupy a večer "reprezentovala rodinu" na divadelním tréninku, já na "písidle" neudělal takřka vůbec nic... To jsem měl představu, kolik toho zvládnu, když budu doma "s kotníkem" a budu moct v klidu "tlouct do klávesnice"...

Žádné komentáře:

Okomentovat