2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 26. prosince 2010

Rekordy, které jsem letos nepodporoval

Rekordy, které jsem letos nepodporoval, jsou rekordy mobilních operátorů. Na štědrý den jsem letos prostě SMSky a maily nijak zběsile nerozesílal. Už jsem z toho asi vyrostl :-)
Zprávy totiž hlásí:
  1. Telekomunikační společnost Vodafone zaznamenala o Štědrém dni rekord v počtu odbavených hovorech i textových zprávách. Vodafone tak byl z hlavních mobilních operátorů jediný, který zaznamenal růst v počtu odeslaných sms i uskutečněných hovorech. Počet hovorů se 24.12. zvýšil meziročně o sedm procent na 7,6 milionu, zákazníci současně odeslali o sedm procent více sms zpráv, než v loňském roce - 16,5 milionu.
  2. Zákazníci telekomunikační společnosti Telefónica O2 během Štědrého dne odeslali 27,6 milionu textových zpráv, tedy srovnatelné množství, jako v minulém roce.
  3. Počet sms zpráv odeslaných o Štědrém dni v síti T-Mobile se meziročně snížil o 4,95 procenta na 29,6 milionu.
Mám zjevně nejlepšího operátora na trhu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat