2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 13. prosince 2010

Spí už hračky, spí už...

Spí už Lenička, usnula dříve, než jsme začli v posteli pouštět film, před chvílí jsem ji "vyexpedoval" z naší ložnice do jejího pokoje. Spí už Filípek, na Pavlině půlce postele, ještě se vrtí a pokašlává. Spát budu asi brzy i já...
Pavle je totiž s kamarádkami v divadle. Takže mně připadl úkol hlídat dnes večer děti. A zase jsem si to jaksepatří užíval. Okoupal jsem je, hráli jsme si, uklidili po sobě, dívali se na večerníček a Animáčka...


Kotník sice stále bolí, trápí mne rýma a kašel, ale jinak se snad i dá říct, že si vlastně (dnes snad poprvé) "užívám" neschopenky doma... Teda vlastně jsem si užíval i včera, vzhledem k tomu, že mne má "tělesná schránka" nutí ležet v posteli, podíval jsem se včera například s Filípkem poprvé na celý film Pan Včelka, a s Pavlou na film Kajínek... Což se mi v běžném koloběhu dní nestává...

Žádné komentáře:

Okomentovat