2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 12. prosince 2010

Není to nic moc

Ptal se mne soused ze Strnadovy: Jak je?
Není to nic moc. Kotník skoro splasknul, i když bolí jak čert, ale když se s tím člověk smíří, dá se to přežít. Akorát jsem už byl z dalšího zdroje varován, že tento nepříjemný stav může "být na scéně" ještě několik týdnů zdánlivě beze změny.
Horší je, že mám tak 3x denně návaly horkosti (horečku), klepu se, zdá se mi zima. I když s tím pocitem zimy to možná není až zase tak subjektivní, že je v bytě chladno, ač radiátory jsou otevřené na maximum, mi tvrdí i děti...

Žádné komentáře:

Okomentovat